Supermessut

Tervetuloa näytteilleasettajaksi

Osallistu kevään pirteimpään tapahtumaan. Tule tekemään kauppaa ja tapaamaan nykyisiä sekä potentiaalisia asiakkaita!

kävijätyytyväisyys 98 %

 

#Supermessut

  • 4 hallia
  • 5 tapahtumaa
  • 584 näytteilleasettajaa
  • 3 279 m² tuotteita ja palveluita
  • 20 937 potentiaalista asiakasta

Monta tapahtumaa!

  • Puutarha
  • Kotimaan Matkailumessut
  • Design- ja käsityötori
  • Keräily
  • Platta

Miksi messuiltiin?

  • Etsittiin uusia tuotteita, palveluita ja ideoita 57 %
  • Tehtiin ostoksia  52 %
  • Katsottiin ohjelmaa ja näytöksiä 29 %

Miksi osallistua messuille?

1. Verko(sto)t vesille

Pirkanmaan talousalueeseen kuuluu 500 000 kuluttajaa, heistä yli 20 000 kerääntyy Supermessuille kevään kynnyksellä. Kuluttajien lisäksi messuilla tapaat alasi merkittävimmät yritykset sekä toimijat. Läpileikkaus usealta eri toimialalta kerääntyy Tampereelle keväisin: niin pienet kuin suuretkin yritykset. Näytteilleasettajien kesken syntyy uunituoreita verkostoja sekä uusia yhteistyökuvioita.

2. Oikea ajankohta

Kun koivujen hiirenkorvat alkavat pilkistellä, on aika Supermessuille. Juuri kevään kynnyksellä pirkanmaalaiset kuluttajat pohtivat pihojensa uudistamista ja haluavat työntää sormensa multaan. Mietinnässä ovat myös tulevan kesän lomailuläänit. Kevät on erinomaista aikaa kesälomakohteiden valitsemiselle, vaate- ja levykaapin uudistamiselle sekä kodin päivittämiselle.

3. Kuhisevaa kauppaa

Supermessut on myyntipainotteinen tapahtuma. Se tapahtumassa onkin parasta, kun oman yrityksen markkinoinnin lisäksi voit tehdä kauppaa. Kevät on juuri alkanut, joten herkulliset messutarjoukset houkuttelevat jokaista viherpeukaloa sekä reissaajaa!

4. Trendikkäät teemat houkuttelevat 

Tänä vuonna Supermessuille rakennetaan kerrostalo parvekkeineen. Kotimaan Matkailumessujen puolella on laaja kattaus ensi kesän tuoreimmista kohteista perinteisten lisäksi. Vinyylilevyjen keräily kiinnostaa entistä useampaa, sen vuoksi on lanseerattu uutuustapahtuma Platta. Design- ja käsityötuotteet kiinnostavat kuluttajia edelleen. Kokonaisuudessaan tapahtuman teemakattaus heijastelee tämän hetken trendejä ja kuluttajien kiinnostuksen kohteita.